קורס צלילה לבנות

קורס צלילה לבנות

למרבה הצער, אי אפשר לומר את זה על כל תחומי חיינו, אבל דווקא ענף הצלילה יכול להתגאות בשוויון מגדרי מלא בין גברים לנשים, ללא כל הבדל מגדרי בתנאי הקבלה לקורסים השונים, באופן ההסמכה וברמת ההסמכה של כל הכשרה. ועדיין, אם אתן מחפשות קורס צלילה שבו תוכלו לשמור על כללי הצניעות החלים עליכן ולהשלים קורס צלילה לבנות בלבד, ישנם מספר מועדוני צלילה שמציעים לכן בדיוק את זה וכפי שתראו בהמשך, הפרדה זו בין נשים לגברים לאורך הקורס, באה לידי ביטוי לא רק בתוך המים, אלא גם מחוצה להם.

 

למי מיועד קורס צלילה ייעודי לבנות?

ובכן, קורס צלילה לבנות מתאים לכל נערה, בחורה או אישה המעוניינת לעבור את קורס הצלילה עם בנות מינה בלבד. לרוב, המניע הוא כמובן דתי ובנות דתיות המעוניינות להיכנס לעולם הצלילה וליהנות ממנו, עושות זאת בדרך כלל במסגרת קורס צלילה ייעודי לבנות בלבד. יחד עם זאת, בקורסים אלה יכולה להשתלב כל אישה ולעשות זאת מתוך הבנה מלאה, שאין כל הבדל בין קורס צלילה לבנות בלבד ובין קורס צלילה לבנים או קורס צלילה מעורב.

 

במה באה לידי ביטוי ההפרדה המגדרית?

כשחושבים על קורס צלילה, חושבים מן הסתם על השלב המעשי עם כל ציוד הצלילה על הגב, חליפת הצלילה והירידה אל מתחת לקו המים. יחד עם זאת, קורס צלילה מתנהל גם מחוץ למים וכולל גם את השלבים העיוניים ולימודי התאוריה ולא פחות מכך, גם את שלב הלינה והמנוחה. בבחירת קורס צלילה ייעודי לבנות, אתן למעשה מבטיחות לעצמכן הפרדה מגדרית מלאה לא רק בתוך המים, אלא גם מחוצה להם – הלימודים העיוניים בכיתת הלימוד מבוצעים במסגרת של בנות בלבד וכך גם באפשרותכן לשכור את מבנה הלינה שמוצע על ידי מועדון הצלילה (בדרך כלל וילה מפנקת) לרשות קבוצת החניכות, בידיעה ברורה שכל הווילה עומדת לרשותכן בלבד, ללא נוכחות בנים כלל.

 

האם ההסמכה היא אותה הסמכה?

התשובה היא בהחלט כן. קורס צלילה לבנות הוא קורס צלילה לכל דבר ועניין ואינו שונה, לא באופן בו הוא מועבר ולא ברמת ההסמכה שהוא מעניק, מאשר קורס לבנים בלבד או קורס מעורב נשים גברים. קורס זה מוצע בכל דרגות ההסמכה החל מכוכב ראשון, דרך כוכב שני ושלישי וכלה בקורסים עזור מדריך וקורס מדריכי צלילה – כולם זמינים במודל של קורס לבנות בלבד. יחד עם זאת, חשוב שהקבוצה תהיה גדולה דיה בכדי ליהנות מהטבת מחיר מקסימלית. כשלא ניתן לצרף גברים לקבוצה, זה יכול להיות מעט מאתגר אך אם תוכלו לבנות קבוצה גדולה מספיק, תוכלו ליהנות מקורס צלילה למהדרין במחיר זהה לקורס צלילה רגיל.

אצלנו במועדון Lucky Divers אנו מציעים את כל סוגי קורסי הצלילה, כוכב ראשון, כוכב שני, כוכב ראשון ושני משולב, כוכב שלישי דייבמאסטר, עוזר מדריך וקורס מדריכי צלילה. בכל הקורסים המוצעים על ידינו, ניתן להזמין קורס צלילה לבנות בלבד ואנו נדאג לכך שהקורס יתנהל כל כולו, על כל שלביו וחלקיו, בפורמט חד מגדרי של בנות בלבד. לפרטים נוספים והזמנת קורס, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 08-6323466.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן