אתרי צלילה באילת מפה

אתרי צלילה באילת מפה

אתרי צלילה באילת

מדינת ישראל התברכה ברצועת חוף של מאות קילומטרים, המשתרעים לכל אורכה מצפון לדרום ובכל זאת, את אתרי הצלילה האטרקטיביים והמעניינים ביותר בישראל, תוכלו למצוא דווקא במפרץ אילת. אם סיימתם קורס צלילה ואתם רוצים לממש את ההסמכה שלכם בצורה המעניינת והמהנה ביותר, לרשותכם עומדים שורה של אתרי צלילה באילת ויחד עם זאת, לפני שאתם יוצאים לדרך, חשוב ללמוד על האתרים השונים ועל התאמתם לדרגות הצלילה השונות כמו גם על מצבם בנקודת הזמן הספציפית.

דברו איתנו

08-6323466phoneבמיילpencil  

למידע נוסף לחצו כאן

 

בחירת אתר צלילה באילת

כדי לקבל תמונה מלאה על המגוון השלם של אתרי צלילה באילת מפה ייעודית יכולה בהחלט לסייע לכם ואותה תוכלו למצוא בכל מועדון צלילה באילת ולרוב גם במועדוני צלילה אחרים בארץ. יחד עם זאת, בתוך הרשימה של אתרי צלילה באילת, רשימת האתרים הנחשבים בתור אתרי צלילה מומלצים באילת יכולה להשתנות משנה לשנה ועבור כל צולל וצולל. אתרי צלילה מסוימים מותאמים יותר לצוללנים כוכב אחד, המורשים לצלול עד לעומק של 18 מטרים. באתרים אלה, יוכלו ליהנות כמובן גם בעלי הסמכה של שניים ושלושה כוכבים, אך עדיין, האטרקציה תימצא בעומק ספציפי זה. ככל שרמת ההסמכה שלכם גבוהה יותר, כך תוכלו לצלול לעומקים גדולים יותר ובהתאם לכך, ייתכן שיתאימו לכם אתרי צלילה אחרים בהם האטרקציה נמצאת בעומקים הגדולים יותר. על כן, לפני שאתם בוחרים אתר צלילה, כדאי להבין מה הוא מציע בכל עומק וספציפית ברמת העומק לה אתם מוסמכים לצלול.

 

שינויים באתרי צלילה לאורך השנים

כפי שקרה בשנים האחרונות, אתרי צלילה מסוימים יכולים להיפגע ולהשתנות מאוד ולצדם אתרי צלילה חדשים יכולים להיווצר, או ליהנות מעושר חדש של אטרקציות. שינויים אלה נובעים בעיקר מאירועי מזג אוויר קיצוניים, המתרחשים גם בעיר אילת אחת למספר שנים. כמו כן, בכל עת נעשה מאמץ ליצור אתרי צלילה נוספים במפרץ אילת, באמצעות הטבעת קונסטרוקציות מתכת של מכונות, כלי רכב, אניות וכן הלאה, מה שיוצר אתרי צלילה באילת, שכלל לא היו קיימים קודם לכן. על כן בכל שנה, לפני שאתם יוצאים לדרך, כדאי להתעדכן בשינויים שחלו באתרים השונים. אם יש בידיכם מפת אתרי צלילה מומלצים באילת מלפני כמה שנים, אתם רוצים ליצור קשר עם אחד ממועדוני הצלילה בעיר ולברר האם חלו שינויים משמעותיים במפה זאת ומהם השינויים הללו. שימו לב שעם כל כוכב חדש שמתווסף לרמת ההסמכה שלכם, נפתחים בפניכם אתרי צלילה חדשים שלא היו רלוונטיים עבורכם קודם לכן ועל כן, לאחר כל הסמכה בכוכב נוסף, אתם רוצים להשיג את המפה העדכנית ביותר של אתרי צלילה המותאמים לרמת ההסמכה שלכם.

מועדון הצלילה Lucky Divers באילת, מציע לכם מפה עדכנית עם כל אתרי הצלילה באילת, מסודרים ומקוטלגים בהתאמה לעומק צלילה ולשינויים שהתרחשו באתר לאורך השנים. מזה שנים, מוציא המועדון קבוצות צלילה מסודרות לכל מגוון אתרי הצלילה במפרץ אילת ואם יש אתר כלשהו שנבנה או אתר כלשהו שכבר אינו פעיל, אנחנו נהיה הראשונים לדעת. לקבלת פרטים נוספים, הזמנת קבוצות צלילה וקבלת מידע על אתרי הצלילה השונים במפרץ אילת, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 08-6323466 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן