כמה עולה צלילת היכרות באילת

כמה עולה צלילת היכרות באילת

כמה עולה צלילת היכרות באילת ומה כדאי לבדוק?

צלילת היכרות באילת היא הזדמנות נהדרת לגלות את המרחבים הבלתי נגמרים של המים, את השקט והדממה, את קרני השמש המבצבצות מלמעלה, את המסתורין ואת העולם המופלא, החי והססגוני של הים האדום. לעיתים קרובות צלילת ההיכרות פותחת שער לאהבה גדולה, לתחביב ואפילו לדרך חיים שילוו אתכם לשנים רבות. יחד עם זאת, לפני שאתם יורדים לצלילת היכרות כדאי שתבדקו כמה דברים לגבי המועדון והמחירים המוצעים.

למידע נוסף לחצו כאן
 

אז מה כדאי לבדוק?

לפניכם שלושה נושאים שכדאי לבדוק מראש בנוגע לצלילת ההיכרות:

  • טיב מועדון הצלילה – צלילת ההיכרות היא המפגש הראשון והמשמעותי מאוד שלכם (או של ילדיכם) עם העולם התת ימי. לכן חשוב שתהיה זו חוויה מושלמת מכל הבחינות והדבר תלוי לא מעט בטיב המועדון, באווירה השוררת בו וביחס שמקבלים הצוללים. היכנסו לאתר האינטרנט של המועדון ו/או לעמוד הפייסבוק שלו וקראו המלצות, התקשרו ושוחחו עם הצוות שלו ובחרו בהתאם להרגשה הנוחה והבטוחה שמעניקים לכם. יש לציין כי אנשים המבצעים צלילת היכרות מחליטים לא פעם להמשיך לקורס צלילה של כוכב אחד או שניים, ומועדון המציע אווירה משפחתית, נעימה ומקצועית בהחלט יכול להפוך לבית שלכם גם בקורס.
  • עלות צלילת ההיכרות – מטבע הדברים תרצו לדעת מראש כמה עולה צלילת היכרות באילת. כאשר תבדקו את העלויות תראו שישנם מחירים שונים המוצעים על ידי המועדונים. כדאי לנצל את ההצעות היותר תחרותיות ולבדוק מבצעים מיוחדים, כמו מחיר המבצע שאנו מציעים על צלילת היכרות – 165 ₪ בלבד במקום מחיר מלא של 220 ₪.
  • מיקום המועדון – לאורך קו החוף באילת פזורים כמה וכמה מועדוני צלילה המציעים צלילות היכרות. למיקומו הספציפי של המועדון יכולה להיות משמעות גדולה ממספר בחינות. ראשית, ככל שהמועדון יותר קרוב לקו המים כך החוויה קלה ונוחה יותר, בלי צורך ללכת עם הציוד הכבד בשמש האילתית הקופחת או לחצות את הכביש. שנית, לא כל המועדונים יושבים במיקומים אופטימאליים כמו לאקי דייברס, השוכן בחוף אלמוג. שמורת חוף האלמוגים היא מהמקומות היפים והמרהיבים במפרץ כולו, ולכן צלילת ההיכרות בה היא חוויה בלתי נשכחת המפגישה את הצולל עם המיטב שיש לים האדום להציע: להקות פזית ים סוף, זהרון הדור, זהרון מקרין, קיסר הדור, אבו נפחא, כוכבי ים, שלל אלמוגים יפהפיים ועוד הרבה הפתעות לפי המזל.

רוצים לקבל מידע נוסף על צלילת היכרות באילת ולהזמין מועד לצלילה? אם כן, פנו אל מועדון לאקי דייברס בטלפון 08-6323466.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן