צלילת היכרות באילת המלצות

צלילת היכרות באילת המלצות

צלילת היכרות באילת – המלצות חמות

מועדון לאקי דייברס מזמין אתכם להשתתף בצלילת היכרות עם מדריך מנוסה ולקבל טעימה מעולם יפהפה, עשיר ומיוחד במינו. הצלילות מתאימות לכל אדם החל מגיל 8, המעוניין להתחבר אל השקט המרהיב שמתחת לפני המים.

למידע נוסף לחצו כאן
 

צלילת היכרות בחוף אלמוג

אם אתם מחפשים עבור צלילת היכרות באילת המלצות, חשוב שתדעו שחוף אלמוג הוא מהמקומות הטובים ביותר באזור, אם לא הטוב שבהם. החוף שידוע גם בשמות חוף האלמוגים או שמורת חוף האלמוגים, הוא רצועה של יותר מקילומטר ובה מגוון יוצא דופן של אלמוגים, דגים ובעלי חיים ימיים. בצלילת היכרות היוצאת מהמועדון שלנו, השוכן כ- 20 מטרים מקו החוף, תוכלו להתרשם ולראות מקרוב את העושר הססגוני של השמורה. זוהי צלילה הנמשכת 30 דקות ויורדת לעומק 6 מטרים, בה לפי המזל ניתן לראות את דגי הזהרון המקרין וזהרון הדור, קופסינון נקוד, פזית ים סוף, קיסר הדור, יולית ים סוף, וכן כוכבי ים וקיפודי ים, מגוון עצום של אלמוגים ולעיתים גם תמנונים, דיונונים ובעלי חיים ודגים רבים אחרים. כל אלו מהווים מוקד משיכה עבור צוללים מישראל ומחו"ל המגיעים לראות את פלאי הטבע שבשונית האלמוגים הצפונית בעולם של מים רדודים.

 

למי מתאימה צלילת היכרות?

כאמור, הצלילה מיועדת לכל איש ואישה, נער ונערה, ילד וילדה מגיל 8 ואילך. בין היתר היא מתאימה לאנשים החולמים לרדת אל מתחת לפני המים ולקו השנורקל, אך אינם מוצאים את הזמן לעשות קורס צלילה מלא. כמו כן היא מתאימה למי ששוקל לעשות קורס צלילה אך מעוניין תחילה להתרשם מהחוויה ולבחון האם היא מדברת אליו. ומכיוון שעל פי החוק ניתן לעשות קורס צלילה של כוכב אחד רק מגיל 12, הרי שצלילת היכרות מתאימה לילדים צעירים יותר המבקשים לגלות ולחקור את העולם התת ימי. אכן, לעיתים קרובות צלילת ההיכרות פותחת את הדלת לעולם חדש ומרתק, לתחביב מהנה ולאהבה הממשיכה ללוות את האדם לשנים רבות.

יש לציין כי הצלילה נערכת בליווי של מדריך עבור כל צולל ועם כל הציוד הנחוץ והתקני, על מנת להקפיד על ביטחון מלא. הציוד כולל בין היתר חליפת צלילה מותאמת לעונה ולטמפרטורת המים, השומרת על חום הגוף ומאפשרת לצלול לאורך כל השנה – גם בחורף.

רוצים לקבל על קורס היכרות באילת המלצות נוספות? מעוניינים בפרטים נוספים ובהזמנת מועד לצלילה? אם כן, פנו אל מועדון לאקי דייברס בטלפון 08-6323466.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן