השכרת ציוד שנירקול באילת

השכרת ציוד שנירקול באילת

היתרונות של השכרת ציוד שנרקול באילת

אילת היא עיר התיירות המובילה בישראל ויש בה אטרקציות מגוונות, החל בטיולים בהרים על גוניהם המרהיבים, דרך קניונים חדישים עם מתקנים מלהיבים ומתקדמים, ועד לרביצה על חוף הים אל מול הרי אדום. ואולם, מי שמתבונן על המים השקטים של המפרץ יתקשה לנחש שממש מתחת להם רוחש עולם עשיר ומופלא של חיים, ומי שאינו נחשף אליו מפספס חלק חשוב ומרכזי של החוויה באילת. בדיוק למען מטרה זו מציע מועדון לאקי דייברס השכרת ציוד שנירקול באילת המעניקה לכם מספר יתרונות מהותיים.

למידע נוסף לחצו כאן
 

להשכיר או לקנות?

אין ספק שחוויית השנירקול היא חלק בלתי נפרד מהאטרקציות והפעילויות בהן בוחרים הנופשים בעיר, וכאשר תגיעו לאילת תעמוד בפניכם האפשרות לקנות את הציוד או להשכירו. חשוב שתבינו שקניית מסיכה, שנורקל וסנפירים בעיר איננה זולה ויכולה להגיע בקלות למאות שקלים. אז אם אינכם יורדים לאילת באופן תכוף הרי שמדובר בציוד שלא תעשו בו שימוש רב, והוא פשוט יתבלה במחסן שלכם. יתר על כן, במקרים רבים מדובר בציוד שרמתו ואיכותו אינן גבוהות כפי שמציע מועדון צלילה מקצועי. השכרת הציוד מאיתנו כרוכה בהוצאה ממש לא גבוהה של עשרות שקלים, ואתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בציוד איכותי, תקני ומתאים לחלוטין למידותיכם – דבר התורם רבות לשיפור חוויית השנירקול.

מלבד זאת, כאשר אתם משכירים מאיתנו את הציוד אתם מקבלים הסברים על שימוש נכון בו וגם על המקומות היפים ביותר לשנרקל מעליהם בחוף אלמוג, שמציע שונית מרהיבה ומלהיבה, עשירה באלמוגים, דגים ובעלי חיים ימיים נוספים. בנוסף, את החפצים הפרטיים שלכם תוכלו להשאיר בטוחים אצלנו בארונית נעולה משלכם, וגם להשתמש במקלחות החמות ובשאר שירותי המועדון.

 

צלילת שנורקל מודרכת

נכון שבשביל לשנרקל לא צריך לדעת יותר מדי, רק לשחות ולהישמע להנחיות בדבר המקומות המותרים לכניסה בשמורה. יחד עם זאת, מי שרוצה להעצים את החוויה ולהעשיר אותה עם ערך מוסף יכול להצטרף אל צלילת שנורקל ביחד עם מדריך, הנמנה על הצוות של לאקי דייברס. המדריך ילמד אתכם כיצד משתמשים נכון בשנורקל, בסנפירים ובמסכה, ואחרי השיעור ילווה אתכם במים לאורך 30 דקות באתר המופלא של שמורת האלמוגים. לאחר מכן תוכלו גם להמשיך ולהשתמש בציוד בעצמכם בלי המדריך ככל שתרצו עד לשעה ארבע אחר הצהריים. יש לציין כי במקרה זה השכרת הציוד וצלילת ההדרכה כרוכים בעלות של 120 ₪.

רוצים לקבל פרטים נוספים על השכרת ציוד שנירקול באילת? אם כן, הגיעו אל מועדון לאקי דייברס או פנו אלינו בטלפון 08-6323466.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן