קורס צלילה לילדים

קורס צלילה לילדים

אפשרויות שונות של קורס צלילה לילדים

כל ילד מגלה בשלב זה או אחר את הים ומתפעם ממרחביו ויופיו, בעוד החיים שמתחת לפני המים מסעירים את דמיונו. קורס צלילה לילדים באילת מאפשר לקחת את ההתפעלות והסקרנות צעד אחד קדימה, ולהיחשף לעולם מרהיב ומגוון, מלא בחיים מסתוריים וססגוניים המתקיימים מתחת לפני המים.

 

קורסי צלילה שונים לילדים

כאשר מדברים על קורס צלילה לילדים מתכוונים למעשה למספר אפשרויות, אותן מציע מועדון לאקי דייברס החבר ב- "פאדי" – ארגון הצלילה היוקרתי והגדול בעולם. ראשית, ישנו קורס צלילה כוכב אחד הנפרש על פני חמישה ימים ומהווה את נקודת הפתיחה לעולם הצלילה. מדובר בקורס מקיף עם ליווי של מדריך מנוסה באווירה משפחתית ונוחה, עם 9 צלילות ולימודי תיאוריה שמועברים בהרצאות, ספרי לימוד וסרטים. בסיומו של הקורס מקבלים תעודת צולל מים פתוחים של ארגון "פאדי" המאפשרת לצלול בכל מקום בעולם עד לעומק של 18 מטרים.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי קורס צלילה כוכב אחד פתוח בפני ילדים בני 12 ומעלה, כמובן באישור של ההורים ומילוי הצהרת בריאות. כמו כן, ילד שגילו פחות מ- 15 שנים בכל מקרה יהיה חייב בליווי מבוגר בן 21 שנים לפחות בצלילות. יש לציין כי ניתן לקיים אצלנו קורס צלילה 1+2 ביחד במחיר אטרקטיבי, אולם קורס זה (כוכב 2) פתוח בפני בני 15 ומעלה.

 

קורסים נוספים לילדים

אנו מציעים קורסים נוספים המתאימים לילדים. לדוגמא, ניתן להצטרף לקורס גלה את הצלילה של פאדי, הנמשך כשעתיים ומיועד למתחילים. במסגרת הקורס לומדים להרכיב את הציוד ולצלול עצמאית בסביבה מוגנת ומפוקחת. בין היתר, התלמידים עוברים שיעור הרכבת ציוד צלילה של 30 דקות במים בעומק מקסימאלי של 6 מטרים, וניתן לקבל מהקורס קרדיט התופס לקורסי צולל כוכב אחד או צולל סקובה.

צולל סקובה גם הוא קורס צלילה לילדים ולמתחילים מכל הגילאים הנפרש על פני יומיים, במהלכו מקבלים ידע ומיומנויות בסיסיות לצלילה בטוחה בפיקוח מדריך. מסיימי הקורס יכולים לשכור מיכלי וציוד צלילה, לתכנן צלילות ולרשום אותן ביומן צלילה, וכאמור לצלול על פי היכולות והמגבלות שנלמדו בקורס – הכל תחת השגחת מדריך. מעבר לכך ניתן להשלים את הצלילות הנדרשות והידע הרלוונטי כדי לקבל תעודת צולל מים פתוחים – כלומר צולל כוכב אחד.

אנו מציעים גם אפשרות בסיסית של צלילת היכרות בת 30 דקות ועד לעומק מקסימאלי של 6 מטרים. הצלילה מיועדת עבור ילדים שמתחת לגיל המותר לקורס צלילה, לילדים ששוקלים לעשות את אחד הקורסים שלנו ורוצים קודם התנסות ראשונית, ולכל ילד שרוצה לגלות מקרוב את נפלאות החיים התת ימיים של מפרץ אילת.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס צלילה לילדים באילת? אם כן, פנו אל מועדון לאקי דייברס בטלפון 08-6323466.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן