קורס צלילה באילת

קורס צלילה באילת

כמה דברים שחשוב לדעת על קורסי צלילה באילת

שוקלים לעשות קורס צלילה באילת? רגע לפני שאתם קופצים למים כדאי שתדעו כמה דברים בסיסיים:

  • סוגים שונים של קורסים – תחת המונח "קורס צלילה" מסתתרים למעשה מגוון קורסים המתאימים למתחילים ולמתקדמים כאחד, החל בקורס כוכב אחד ועד לקורס מדריך צלילה. מאחר שאתם עושים את צעדיכם הראשונים בתחום נסביר שכל קורס מספק תעודה והסמכה מסוימת. לדוגמא, קורס צולל סקובה של פאדי מאפשר לצלול, לשכור מיכלים וציוד צלילה, לתכנן צלילות ולרשום אותן ביומן בצלילה – הכל תחת פיקוח והשגחה של מדריך. אבל עבור מי שרוצה לצלול באופן עצמאי (עם פרטנר כמובן) הקורס הבסיסי הוא כוכב אחד, הנמשך חמישה ימים ומאפשר עם סיומו לצלול עד לעומק של 18 מטרים בכל מקום ברחבי העולם. ישנו גם קורס כוכב שני שנמשך יומיים בלבד ומאפשר עם סיומו לצלול עד לעומק של 30 מטרים בכל מקום בעולם. ניתן גם לשלב בין כוכב אחד לכוכב שני ביחד בקורס אחד במחיר מבצע.

למידע נוסף לחצו כאן

  • התקדמות הדרגתית – חשוב להבין שבעולם הצלילה ההתקדמות היא הדרגתית, כאשר הבסיס הוא כאמור כוכב אחד. כך למשל, לא ניתן לקפוץ ישר אל קורס דייבמאסטר, קורס עוזר מדריך צלילה, קורס מדריך צלילה וההתמחויות השונות. הדבר מחייב סיום קורסים מוקדמים בהתאם להיררכיה ולעיתים גם לבצע מספר מינימאלי של צלילות רשומות. אנו מזמינים אתכם לעיין ברשימת הקורסים שלנו המופיעה באתר ולקרוא את הפרטים המלאים עליהם.

 

  • יש מגבלות גיל – צלילה היא אמנם תחביב נפלא ודרך חיים, אולם היא כרוכה בסכנות ומחייבת בגרות, משמעת, הבנה ותשומת לב. לכן ישנן מגבלות על הגיל שבו מותר להתחיל לצלול באופן עצמאי. כך למשל, ניתן להצטרף לקורס צלילה רק מגיל 12 (באישור ההורים), ומי שגילו פחות מ- 15 ממילא יצטרך לצלול רק בליווי מבוגר שגילו מעל 21 שנים ועד לעומק של 30 מטרים. יחד עם זאת, ישנן אפשרויות הפתוחות גם בפני ילדים בגילאים יותר צעירים המעוניינים לחוות את הצלילה, למשל צלילת היכרות המתאימה לילדים מגיל 8 והלאה.

 

  • אפשר בכל העונות – טמפרטורות המים באילת נעה בין 27 מעלות בקיץ ל- 21 מעלות בחורף. יש הסבורים כי קורסי צלילה באילת מתקיימים רק בקיץ אך מדובר בטעות בסיסית. למעשה הקורסים נערכים לכל אורך השנה, ובהתאם לטמפרטורות המים אנו מספקים חליפת צלילה עבה/דקה יותר השומרת על חום הגוף. אגב, אם אתם מקיימים אצלנו את הקורס בחורף תיהנו מהמרחק הקצרצר שבין המים ועד למקלחות החמות של המועדון, בלי להיסחב עם ציוד כבד ועם הרוח עליכם כפי שקורה במועדונים יותר מרוחקים מהים.

 

  • המקום הטוב ביותר – אין ספק שאילת היא המקום הטוב ביותר עבור קורסי צלילה. אי אפשר להתחרות באלמוגים, בדגי השוניות, בדגי המים הפתוחים ובבעלי החיים הימיים הנוספים, וגם לא באטרקציות של אילת ובאווירת החופש הבינלאומית שלה.

 

רוצים לשמוע על קורס צלילה מומלץ באילת? מעוניינים בפרטים בסיסיים נוספים על עולם הצלילה? אם כן, פנו אל מועדון לאקי דייברס בטלפון 08-6323466.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן