קורס צלילה לבד

קורס צלילה לבד

במובן מסוים, צלילה הוא ספורט קבוצתי, המבוצע לכל הפחות בזוגות ולא בגלל שזה מה שהספורט דורש, אלא בגלל שזה מה שהבטיחות דורשת. בהתאם לכך, מרבית מקבוצות הלמידה כוללות בתוכן קבוצות של חברים שמגיעים יחד כמעין פעילות משותפת שהם בונים לעצמם, הן במסגרת תהליך הלימוד ויותר חשוב, לאחר מכן במסגרת הצלילות בפועל. יחד עם זאת, כדי ללמוד צלילה אתם לא חייבים להגיע עם אף חבר ואם מדובר בחלום פרטי שלכם אותו אתם רוצים להגשים ללא קשר לאף אחד אחר, אתם בטח ובטח יכולים לעשות זאת. בנוסף לכך, ישנה גם האפשרות של קורס צלילה לבד כלומר קורס אישי לחלוטין, מדריך אחד וחניך אחד, אם כי קורס כזה, עולה מן הסתם יותר מאשר קורס קבוצתי.

קורס צלילה קבוצתי – מודל הלמידה הזול והטוב ביותר

ככלל, צלילה הוא ספורט שאתם רוצים ללמוד בקבוצה. לקבוצה ישנו ערך חשוב בתהליך הלימוד והיא מאפשרת לכם להטמיע ערכים של אחריות הדדית, שנחשבת לכלל מפתח לכל אדם הנמצא מתחת לפני המים. על כן, רובם המכריע של קורסי הצלילה נערכים במודל קבוצתי לאחר עריכת היכרות בין חברי הקבוצה. בנוסף לכך, כמו בכל קורס, חוג או סדנה, גם בקורס צלילה, מאפשר המודל הקבוצתי להפחית את העלות לכל משתתף בגין חלוקת העלות הכוללת של הקורס על מספר רב של משתתפים. בכדי לא לפגוע באיכות הלימוד, מוגבל גודל הקבוצה בדרך כלל לרמה של מדריך אחד על כל שמונה חניכים. ואחרי שאמרנו את כל זה, אם יש לכם סיבה טובה לעבור קורס צלילה לבד, האפשרות הזאת לגמרי פתוחה בפניכם.

 

קורס צלילה אישי/ לבד

קורס צלילה לבד יכול להתייחס לשני מצבים שונים, שבשניהם אתם לבד. האפשרות הראשונה היא קורס צלילה קבוצתי שאליו אתם מצטרפים לבדכם. במקרה כזה, תוכלו להכיר אנשים מהקבוצה, להתחבר אליהם ולהפוך אותם לשותפים שלכם לצלילה בהמשך הדרך. רבים מהחניכים בקורסי צלילה בונים לעצמם קבוצות צלילה מתוך קבוצות הלימוד, קבוצות צלילה שממשיכות לאחר מכן יחד במשך שנים. האפשרות השנייה היא האפשרות של למידת הקורס לגמרי לבד, כלומר אתם מול המדריך ותו לא. גם אפשרות זו פתוחה בפניכם, אם כי רק ברמה של כוכב ראשון ושני. הסיבה לכך היא שהחל מכוכב שלישי ערך הקבוצה הופך לערך מרכזי וכבר בכוכב שלישי (דייבמאסטר) חלק ניכר מתהליך הלימוד הוא הובלת קבוצת צלילה. אז אם אתם רוצים ללמוד צלילה כוכב ראשון ו/או שני, תוכלו לעשות זאת לגמרי במסגרת קורס צלילה לבד, אישי, אתם מול המדריך. אם אתם רוצים להתקדם לכוכב שלישי ומעלה, יהיה עליכם להצטרף לקבוצת צלילה, גם אם אתם מצטרפים אליה לגמרי לבד.

אצלנו במועדון הצלילה Lucky Divers אנו פותחים בפניכם את כל אפשרויות הלימוד הקיימות, בכדי לאפשר לכל אחד ואחת ללמוד צלילה בדרך שלו/ שלה. במועדון Lucky Divers אנו עורכים קורסי צלילה קבוצתיים, קורסי צלילה אישיים וכן קורסי צלילה לפי מגדר (לבחירת הלקוחות). בכל דרך שתבחרו, עומדים לרשותכם מדריכים מנוסים ומיומנים, שיעניקו לכם את כל הידע והניסיון הנדרש לכם בכדי לחוות את חוויית הצלילה בצורה מקצועית, מהנה ובטוחה. לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום בטלפון 08-6323466.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן