קורס הצלה צלילה

קורס הצלה צלילה

אודות קורס הצלה צלילה

מועדון לאקי דייברס מציע קשת רחבה של התמחויות מטעם PADI – ארגון הצלילה המוביל והגדול בעולם. בין היתר אנו מציעים התמחות בסירה טבועה, התמחות עומק, התמחות אוויר מועשר "נייטרוקס", התמחות בצילום תת ימי, התמחות בניווט, התמחות בצלילת לילה, ועוד. אחת ההתמחויות של פאדי שאנו מקיימים היא קורס צולל הצלה במחיר נוח ואטרקטיבי, ולפניו חובה לעבור את קורס ההחייאה EFR שגם אותו אנו מקיימים במועדון.

למידע נוסף לחצו כאן
 

קודם כל – קורס החייאה EFR

אם אתם מעוניינים לעשות קורס הצלה צלילה תצטרכו לעבור קודם קורס החייאה. יש לציין כי קורס זה אינו מיועד אך ורק לצוללים והוא מקנה ידע בסיסי וחיוני למקרי חירום רפואיים בחיי היומיום. יחד עם זאת, בכל הקשור לצוללים, קורס החייאה EFR או דומה לו הינו חובה למי שרוצה לעבור קורסים מתקדמים וקורס הצלה צלילה. במסגרת הקורס לומדים את התיאוריות והיכולות הנדרשות לטיפול במקרי חירום רפואיים. הוא נפרש על פני 5 שעות של שיעורים תיאורטיים ומעשיים כגון הערכה של מצב הנפגע, פתיחת דרכי אוויר, נשימות החייאה, עיסוי לב, ערכת החמצן וחבישות, וכן ניהול ורישום של מצבי חירום עד להגעת הצוות הרפואי, ועוד. מסיימי הקורס מקבלים תעודה בינלאומית מטעם  Emergency First Response.

 

קורס הצלה צלילה

כאמור, אנו מקיימים קורס צולל הצלה במחיר נוח ואטרקטיבי של 1,200 ₪ נכון לכתיבת שורות אלה. בקורס זה המשתתפים לומדים לזהות ולתפעל מצבים של לחץ אצל צוללים אחרים, איך משתמשים בציוד חירום, איך מצילים צולל חסר הכרה או במצוקה ואיך להימנע ולפתור מצבי לחץ אצל אחרים. כמו כן, בקורס לומדים על מניעת והכרת בעיות נפוצות בציוד, מתרגלים מצבי חירום על פני הים ומתחת למים, ועוד תרחישים אפשריים. יש לציין כי מלבד סיום קורס החייאה EFR (או קורס מקביל), תנאי הסף לקורס הם תעודת צולל כוכב שני, ניסיון בניווט וצלילות עומק, גיל מינימאלי 15 שנים, ולפחות 20 צלילות. הקורס עצמו נפרש על פני 3 ימים ומורכב משיעורי תיאורה וחמש צלילות בים. יש לציין כי קורס הצלה צלילה מהווה שלב הכרחי למי שרוצה להתקדם לקורסי המשך כגון דייבמאסטר, קורסי מדריכים וכדומה.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס צולל הצלה ולקבוע עימנו מועד? אם כן, פנו אל מועדון לאקי דייברס בטלפון 08-6323466.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן