הצעת נישואים בצלילה באילת

הצעת נישואים בצלילה באילת

 

אחרי שנים שאתם ביחד, החלטת סוף סוף למסד את הקשר ולהציע לה נישואין? אם אתה רוצה להעניק לה חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת סביב הצעת הנישואין, יש לך את האפשרות לעשות את זה מתחת למים, לצד שונית אלמוגים יפהפייה ועם מאות דגים אקזוטיים שישמשו לכם לעדים. הצעת נישואים בצלילה באילת היא אופציה הפתוחה בפני כל אדם ואין צורך ברישיון צלילה לשם כך. מה כן צריך? על כך נספר לכם ממש כאן בשורות הבאות.

 

הצעת נישואים מתחת למים – האם כל אחד יכול?

ובכן, ענף הצלילה הוא ענף שמאופיין ברישוי מורכב ומוקפד מאוד, המחייב הכשרה והסמכה עבור כל עומק צלילה. יחד עם זאת, לכל אדם מגיע מה שנקרא צלילת היכרות, כלומר צלילת ניסיון אחת כדי להרגיש את עולם הצלילה ולבחון האם רוצים ללכת עם זה קדימה להכשרה מקצועית. את צלילת הניסיון הזאת אפשר לנצל לטובת הצעת נישואים מתחת למים גם ללא רישיון צלילה בכלל. מן הסתם, אם יש לכם רישיון צלילה, תוכלו גם אתם לעבור את החוויה הזאת מתחת למים ואפילו עם מגוון אפשרויות רחב יותר שעומד לרשותכם, גם בעומק שבו ייערך האירוע וגם באורכו ובמגוון הפעילויות שניתן לבצע בו. כמו כן, אם יש לכם חברים שתרצו לארח באירוע, תוכלו לשלב אותם באותו מודל בדיוק – במסגרת צלילת ניסיון או במידה ויש להם רישיון צלילה, אז במסגרת צלילה רגילה.

 

מה נדרש מכם לצורך האירוע?

ובכן, הדבר החשוב ביותר שנדרש פה הוא שמירה על ההפתעה. על כן, את האירוע כולו אתם רוצים להציג לבת זוגכם כצלילת ניסיון בלבד ואינכם חייבים לציין בפניה שמדובר בהצעת נישואים. בנוסף לכך, יש להצטייד בבגד ים, מגבת, כפכפים וכמובן טבעת. הצלילה תיערך בדרך כלל באתר קבוע המיועד לכך והאתר עצמו יעבור הכנה לקראת האירוע לרבות אפשרות לתליית שלט גדול "התינשאי לי?", אביזרי צילום סטילס ווידאו תת מימיים ואפילו תאורה על פי הצורך. אם אתם ממש יצירתיים וגם רוצים להשקיע באירוע, תוכלו ממש לבנות סצנה שלמה מתחת למים, אם כי מדובר בהפקה שלמה אותה יהיה עליכם להשלים מול מועדון הצלילה שדרכו תבחרו לערוך את האירוע.

הצלילה עצמה מבוצעת בליווי של מדריך אישי לכל אחד מהצוללים והיא נמשכת בדרך כלל 30-40 דקות. לאורך כל הצלילה, ינחו אתכם מדריכים, שגם ישמרו על בטיחותכם, גם ינחו אתכם אל עבר אתר הצלילה וגם יהיו שותפים מלאים לשמחה הגדולה. אם אתם צוללים מורשים, תוכלו להביא את קבוצת הצוללים שלכם ולערוך אירוע שיכול להיות גם ארוך יותר וגם בעומקים גדולים יותר מן המקובל, הכל בהתאם לדרגת הרישוי שלכם.

אצלנו במועדון Lucky Divers תוכלו לעבור את החוויה החד פעמית והבלתי נשכחת של הצעת נישואים בצלילה באילת וליהנות מהסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום מרתק זה. אנו נבנה עבורכם את אתר הצלילה, נאבזר אותו עם כל האביזרים הנדרשים וגם נצלם אותו בסטילס ובווידאו תת מימי כדי שתוכלו לשמור את החוויה לנצח. לפרטים נוספים והזמנת צלילת הצעת נישואים, פנו אלינו עוד היום בטלפון 08-6323466 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן