כוכב שלישי צלילה

כוכב שלישי צלילה

קורס צלילה 3 כוכבים

ענף הצלילה הוא ענף שזוכה לרישוי מוקפד מאוד ולא בכדי. בעבר, עוד לפני שהתפתח הרישוי של ענף הצלילות, התרחשו בישראל תאונות צלילה חמורות, שעלו בחיי אדם. בהתאם לכך, החליטה המדינה להסדיר את ענף הצלילה במסגרת מודל רישוי המבוסס על דרגות רישוי על פי ידע, ניסיון והתמחות. קורס צלילה 3 כוכבים הוא קורס המיועד להסמיך את הצולל לדרגת צולל בכיר (Dive Master).

למידע נוסף לחצו כאן

 

כוכב שלישי צלילה – מהם תנאי הקבלה?

כל כוכב צלילה מעניקה לצולל היתרים נוספים בפעילות הצלילה שלו, אך בכדי לקבל את ההסמכה המיוחלת, נדרש הצולל לעבור קורס צלילה מתאים. השתתפות במסגרת קורס צלילה כוכב 3 מותנית בעמידת הצולל ב-5 תנאים שונים ואלו הם:

  • הסמכה כצולל שני כוכבים או דרגה מקבילה מוכרת על ידי התאחדות הצלילה הבינלאומית
  • ניסיון של 40 צלילות לפחות מאז מועד ההסמכה לכוכב שני
  • גיל 18 לכל הפחות
  • הצהרת בריאות תקינה
  • ביטוח צלילה בתוקף

אם אתם עומדים בכל חמשת התנאים הללו, תוכלו להצטרף למסגרת של קורס צלילה כוכב שלישי, בסופו תקבלו את ההסמכה המיוחלת על ההיתרים הנלווים לה.

 

מהם ההיתרים הניתנים לצולל כוכב שלישי?

משתתפים שסיימו קורס צלילה 3 כוכבים נהנים משלושה היתרים מרכזיים ואלו הם:

  • הובלת קבוצה של צוללים מוסמכים (לא מתלמדים)
  • מסייע מלווה בצלילות הדרכה לחניכים לצד מדריך צלילה מוסמך
  • צלילה עד עומק של 42 מטר, בליווי צולל נוסף בעל הסמכת כוכב שלישי ומעלה

עבור מרבית הצוללנים, העיקר הוא העומק אליו ניתן לרדת לאחר קבלת ההסמכה של כוכב שלישי צלילה. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להשתלב גם בתחום ההדרכה וליווי קבוצות צוללים, זהו הצעד הראשון שיהיה עליכם להשלים בתהליך זה.

 

מה לומדים במסגרת הקורס?

במסגרת קורס צלילה כוכב 3 לומדים המשתתפים חומר עיוני, שמיועד להעניק להם את מעגלי הידע של מדריך צלילה מוסמך. בהיבט המעשי, עוברים המשתתפים תרגול של מצבי חירום, הובלה של קבוצת צוללים והכרת תנאי הצלילה בעומק של 42 מטר. התרגולים המעשיים כוללים תרחישים יזומים, המשלבים בתוכם סיטואציות חירום במסגרת ליווי של קבוצת צוללים, על מנת להעניק למשתתפים את היכולת להתמודד עם מצבים הקרובים עד כמה שניתן למצב אמת. במסגרת הקורס, מועברים למשתתפים גם ערכים חשובים, בהם חייב להחזיק כל צולל ובכלל זה אחריות אישית ומקצועית לא רק על הצולל עצמו, אלא על הצוללים הנמצאים באחריותו, מתן דוגמא אישית לצוללים האחרים ולא פחות חשוב מכך, גם שמירה על ערכי הטבע והסביבה האקולוגית הייחודית למעמקי הים. הקורס עצמו נמשך 7 ימים וכולל בתוכו 15 צלילות תרגול לצד לימוד עיוני.

במועדון Lucky Divers באילת, ניתן ללמוד לכל דרגות הצלילה החל מכוכב ראשון, דרך כוכב שני ושלישי וכלה בקורס עוזר מדריך וקורס מדריכי צלילה. במועדון תוכלו למצוא צוות מדריכים מוסמכים ומנוסים, הנבחרים בקפידה רבה על ידי המועדון על מנת להבטיח את חוויית הלימוד האולטימטיבית וכמובן את בטיחות המשתתפים בכל עת. להזמנת קורס וקבלת פרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 08-6323466 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין לקראת השתלבות בקורס צלילה שיעניק לכם הסמכה כוכב שלוש.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן