קורס צלילה פרטי

קורס צלילה פרטי

היתרונות של קורס צלילה פרטי

מועדון לאקי דייברס מציע קשת רחבה של קורסי צלילה בכל הרמות בשמורת חוף האלמוגים. מדובר בקורסים מטעם "פאדי", ארגון הצלילה הגדול והיוקרתי בעולם, אשר התעודות שלו מאפשרות לצלול בכל מקום ברחבי תבל. בדרך כלל הקורסים שלנו נערכים בקבוצות קטנות המאפשרות למדריך להעניק את היחס ההולם מבחינת הדרכה, לימוד ובטיחות לכל משתתף. יחד עם זאת, קיימת גם אפשרות של קורס צלילה פרטי שבה אתם והמדריך עובדים אחד על אחד. יש כמה יתרונות לקורס פרטי ועליהם נרחיב במאמר זה.

למידע נוסף לחצו כאן
 

מדוע קורס צלילה פרטי?

ראשית, חשוב להבהיר כי אין כל הכרח לעשות קורס צלילה פרטי וכמעט כל קורסי הצלילה אצלנו ובעולם כולו מבוצעים בקבוצות קטנות. יחד עם זאת, הקורס הפרטי מעניק מספר יתרונות למי שמעוניין בהם מסיבות שונות. כך למשל, הקורסים הרגילים שלנו מתקיימים בימים קבועים בשבוע אך בקורס פרטי יש גמישות הרבה יותר גבוהה. אנו יכולים להתאים את לוח האימונים וההכשרה של הלו"ז לפי הצרכים של התלמיד, דבר שלא ניתן לעשות בקבוצה בה לכל משתתף יש את הלו"ז והאילוצים שלו. עוד יתרון שמתאים לאנשים מסוימים הוא הבחירה במדריך. לדוגמא, אם הדבר חשוב לכם תוכלו בקורס צלילה פרטי לבחור בין מדריך גבר או אישה. כמו כן קיים יתרון לאנשים דתיים ולכל האנשים השומרים נגיעה.

 

יחס אישי ופרטי

כמובן שהיתרון המשמעותי ביותר של קורס צלילה פרטי הוא היחס האישי, המבוקש לא פעם על ידי אנשים שחשוב להם לקבל את מלוא תשומת הלב של המדריך, ושמרגישים יותר נוחות וביטחון במפגש שאינו קבוצתי. כמו בתחומים רבים אחרים גם קורס צלילה שנעשה בליווי של אחד על אחד מקנה יותר ביטחון, מאפשר להתגבר ביתר יעילות על אתגרים ושאלות, ולהתקדם בדיוק בקצב המתאים לכם. לדוגמא, אם אתם סבורים שההתקדמות שלכם תהיה יחסית איטית, קורס צלילה פרטי יכול לעזור בהתקדמות יותר יעילה מבלי לדאוג לקצב הכללי של הקבוצה. מצד שני, אם אתם נוטים להתקדם יותר מהר, לא תהיו תלויים בצוללים אחרים שמעכבים את הקצב.

לסיום, הערה לגבי העלויות: מטבע הדברים קורס צלילה פרטי עולה יותר מקורס רגיל, כך שהוא מתאים למי שיכול להרשות לעצמו את ההוצאה מבחינה כלכלית. יחד עם זאת, ההבדל בין קורס פרטי לקבוצתי אינו כה גבוה, שכן קורס קבוצתי עולה 880 ₪ וקורס קבוצתי 2,500 ₪, בעוד שהרווח האישי והמקצועי ברור.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס צלילה פרטי ולתאם מועד? אם כן, פנו אל מועדון לאקי דייברס בטלפון 08-6323466.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן