קורס צלילה מבצעים

קורס צלילה מבצעים

קורס צלילה – מבצעים משתלמים לכל אורך השנה

אם תערכו על קורסי צלילה באילת השוואת מחירים תגלו שכל מועדון מציע מחירים שונים בהתאם לשיקוליו הכלכליים. יחד עם זאת, קיים טווח מחירים מקובל אשר בלאקי דייברס תמיד דואגים להיות על הקצה היותר משתלם שלו. אנו מזמינים אתכם לבדוק את המחירים ולראות שאצלנו המחירים הם באמת הזולים ביותר, ויתרה מכך – אנו מציעים על קורס צלילה מבצעים שממש חותכים לכם בהוצאות. את הכסף שתחסכו תוכלו להשאיר בחשבון ובארנק, או לנצל לצורך בילויים ושדרוג החופשה באילת, לקניית מתנות וציוד צלילה וכדומה.

למידע נוסף לחצו כאן
 

מחירים זולים לכולם ולכל אורך השנה

לפני שנספר לכם על הקורסים במבצע שאנו מציעים, חשוב לנו לציין עוד משהו לגבי המחירים של הקורסים באילת. במקרים רבים תראו שהמחירים במועדונים השונים נוטים לקפוץ בעונת הקיץ, וזאת במטרה לנצל את הביקוש הגבוה בעונה החמה (על חשבון הצוללים כמובן). אצלנו חושבים ועובדים אחרת, כאשר המבצעים והמחירים הנוחים שלנו זהים גם בחורף וגם בקיץ. יתרה מכך, אנו לא מבדילים בין צוללים פרטיים ובין ארגונים גדולים וועדי עובדים, כך שאצלנו גם הצולל הפרטי נהנה מהמחירים הזולים ביותר.

 

קצת על המבצעים שלנו

אנו מזמינים אתכם לעיין באתר ולראות את המבצעים המוצעים עבור הקורסים שמעניינים אתכם. למען הדוגמא נביא את המבצע המשתלם שאנו מציעים עבור קורס צלילה כוכב אחד של פאדי, הקורס הפופולארי ביותר בעולם שנפרש על פני חמישה ימים מרתקים עם 9 חוויות צלילה נהדרות בשמורת חוף האלמוגים. מחיר הקורס שעומד על 880 ₪ בלבד כולל בין היתר את לימודי התיאוריה והצלילות, ביטח צוללים בזמן הקורס, קוד לספר לימוד אינטרנטי, ציוד צלילה מלא לאורך הקורס, טבלאות לתכנון צלילה, יומן צלילות וכמובן גם תעודת ההסמכה הבינלאומית של פאדי.

דוגמא נוספת למבצע משתלם היא האפשרות לשלב קורס צלילה כוכב אחד + כוכב שני ביחד, במחיר זול במיוחד של 1,350 ₪. הקורס מתחיל ביום ראשון ונמשך עד שבת. למעוניינים לחסוך בהוצאות השהייה בעיר נציין כי אנו מציעים וילת צוללים המאפשרת לחניכים לשכור חדרים זוגיים במחירים זולים מאוד יחסית לאפשרויות אחרות באילת. כמו כן יש ללאקי דייברס הסכם עם אכסניית בית הערבה המקנה לכם אפשרות לינה זולה בחדרים משותפים במקום.

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס צלילה, מבצעים ועלויות? מעוניינים לתאם מועד עבור הקורס שאליו תצטרפו? אם כן, פנו אל מועדון לאקי דייברס בטלפון 08-6323466.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן