צלילת היכרות באילת מחיר

צלילת היכרות באילת מחיר

מידע על צלילת היכרות באילת והשוואת מחירים

צלילת היכרות באילת מעניקה הזדמנות יוצאת דופן להעמיק אל עולם דומם ושליו אך מלא חיים וצבעוניות, השוכן מתחת לפני המים. זוהי פעילות פופולארית בה בוחרים רבים מהמבקרים בעיר הדרומית, לכל אורך השנה, והיא נחרטת בזיכרון במלוא חיותה המפעימה. בשורות הבאות נביא מידע בסיסי על החוויה המצפה לכם, לרבות על מחיר צלילת היכרות באילת.

 

דברו איתנו
08-6323466phoneבמיילpencil

 

למידע נוסף לחצו כאן
 

כמה מילים על מחירי הצלילות

אתם בוודאי יודעים שבאילת פועלים כמה וכמה מועדוני צלילה. מטבע הדברים כל מועדון מציע עבור צלילת היכרות מחיר מעט שונה בהתאם לשיקוליו הכלכליים. לא קיים מחירון אחיד ומחייב עבור האטרקציה הזאת, אך אם תבצעו עבור צלילת היכרות באילת השוואת מחירים תגלו שקיים טווח ממוצע די אחיד הנע סביב ה- 200 ₪ או מעט יותר. יחד עם זאת, מעת לעת מוצעים מבצעים ומחירים יותר נוחים, כפי שמציע המועדון שלנו. אנו מציעים עבור צלילת היכרות באילת מחיר מבצע של 180 ₪ בלבד, במקום המחיר המלא של 220 ₪. המבצע מאפשר לכם לחסוך סכום לא מבוטל, בעיקר אם כמה מבני המשפחה מעוניינים לרדת לצלילת היכרות, וכך יוותר לכם יותר כסף לשאר הבילויים שמציעה העיר הדרומית – בין אם בילוי עם הילדים בקניון אייס מול, כניסה למצפה התת ימי (ששוכן ממש קרוב אלינו), או כל בילוי אחר שמתאים לכם בחופשה.

 

מה כלול בעלות הצלילה?

מחיר צלילת היכרות באילת משקף מספר מרכיבים. קודם כל הוא משקף את ציוד הצלילה שאיתו אתם יוצאים, לרבות בלוני חמצן, סנפירים ומסיכה, חליפת צלילה וציוד מקצועי נוסף שעליו תקבלו הסברים לפני הירידה למים. יש לציין כי טמפרטורת המים במפרץ אילת נעה בין 27 מעלות בקיץ ל- 21 מעלות בחורף, והמשמעות היא שעם חליפת צלילה השומרת על חום הגוף ניתן בהחלט לצלול גם בחורף. אנו מספקים חליפות צלילה מעולות המתאימות למידות הצולל, לעונת השנה ולטמפרטורת המים. בנוסף, המחיר של צלילת ההיכרות כולל את הליווי של מדריך מנוסה המוצמד אישית לכל צולל, מספק לו תדריך בטרם הצלילה, מתאים לו את הציוד וכמובן גם מלווה אותו לכל אורך החוויה.

מעבר לכך אתם נהנים ממקלחות חמות המהוות חלק משירותי המועדון, אשר בהן תישטפו ותתחממו אחרי חוויית הצלילה. אבל מעל לכל מצפה לכם מפגש יוצא דופן עם עולם תת מימי עשיר, צבעוני ומגוון, שפע מרהיב של אלמוגים, אינספור דגים ססגוניים מכל הסוגים והמינים, ובעלי חיים ימיים נוספים שמשאירים זיכרונות בלתי נשכחים. אם תרצו תוכלו בתוספת תשלום גם להנציח את החוויה על ידי סרטון וידאו או עשרות צילומי סטילס שתקבלו על דיסק, ואת הפרטים על כך נמסור לכם כאשר תגיעו אלינו למועדון.

כאמור, אנו מציעים עבור צלילת היכרות באילת מחיר מבצע, וזאת באתר הנחשב ליפה ביותר במפרץ כולו. לפרטים נוספים בנושא ולקביעת מועד עבור צלילת היכרות, פנו אל מועדון לאקי דייברס בטלפון 08-6323466.8

סגירת תפריט
דילוג לתוכן