צלילה באילת חוף אלמוג

צלילה באילת חוף אלמוג

צלילה באילת חוף אלמוג

חוף אלמוג, המכונה גם שמורת חוף האלמוגים, מציע שונית מרהיבה ביופייה הנפרשת על פני כקילומטר וחצי ובה מגוון עשיר במיוחד של אלמוגים, להקות דגים ובעלי חיים ימיים נוספים. על כן צלילה באילת בחוף אלמוג מהווה חוויה מיוחדת במינה, בין אם צוללים בשמורה עצמה ובין אם באתרים סמוכים כמו היתוש, פרדייס והסטי"ל.

מועדון לאקי דייברס מציע צלילות מודרכות בחוף אלמוג אילת הלוקחות אתכם אל הנקודות היפות והמסקרנות ביותר בשמורה ובסביבתה. אם הנכם צוללים מוסמכים תוכלו להצטרף לצלילות אלו בעלות של 150 ₪ בלבד, כולל ציוד מלא וליווי של מדריך. תוכלו לבחור את אתר הצלילה שאתם מעדיפים תוך התייעצות עם המדריך, רק כדאי שתדאגו להכין מראש את הביטוח ולהגיע אלינו עם האישור המודפס. יחד עם זאת, במידה שלא צללתם בחצי השנה האחרונה יהיה עליכם לבצע תחילה צלילת רענון – שגם אותה אנו מציעים במועדון.

למידע נוסף לחצו כאן
 

האתרים המרהיבים של חוף אלמוג

כאמור, שמורת חוף האלמוגים נפרשת על פני יותר מקילומטר כאשר העומק הרדוד שלה נע בין שלושה לשישה מטרים באזורים השונים. זוהי שונית מגוונת וססגונית המלאה בקניונים ופינות המשמשות מסתור לדגים, ומדי פעם בעומק של יותר משישה מטרים ניצבים סלעי אלמוגים ענקיים המשמשים בית למינים שונים. מתחת לעומק הזה מצוי קיר אלמוגים היורד למטה והוא שמהווה את רוב השמורה. עקב השטח הנרחב והרב גוניות של השונית, צלילות מודרכות בחוף אלמוג באילת יכולות לקחת אתכם אל שלל אתרים, כדוגמת סלע יהושוע וסלע משה, ולשלב בין החלקים היותר רדודים והיותר עמוקים שלה.

 

אתרים בסביבת החוף

צלילה באילת בחוף אלמוג יכולה להביא אתכם לעוד מגוון אתרים מעניינים ויפהפיים. כך למשל, מעט מצפון לחוף שוכנת היתוש, סירת "נץ" טבועה שעליה ובסביבתה מתגוררים מינים רבים של דגי שונית, כגון זהרונים, מורנות, אבו נפחא, פזיות ים סוף ועוד. אתר צלילה מרהיב נוסף בקרבת מקום הוא כמובן הסטי"ל, ספינת "סופה" שהוטבעה במכוון לפני מספר עשורים בשיתוף פעולה עם הארגונים הירוקים. קצת בהמשך לסטי"ל קיים אזור גן העדן, "פרדייס", היורד לעומקים שמתחת ל- 20 מטרים. זהו אזור נרחב המאופיין בשיפוע מתון, עמקים קטנים משובצי אלמוגים בצורות יפות וייחודיות למקום, כאשר ביניהם ניתן לראות דגי שונית יחסית גדולים ודגים של המים הפתוחים.

אנו מזמינים אתכם להירשם ולהצטרף אל צלילות מודרכות בחוף אלמוג אילת. לפרטים נוספים בנושא ולקביעת מועד צלילה מראש, פנו אל מועדון לאקי דייברס בטלפון 08-6323466.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן